Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J21a59n 59P12a45v80e87l

22. 2. 2014 16:53

Vaše transakce jsou s bezkontaktní kartou sledovány úplně stejně jako s tou starou. U bezkontaktní je jen problém krádeže kdy můžete platit bez pinu. Jinými slovy, založil jste celý článek na nepochopení technologie.

Další věcí je, že definice soukromí se za ty roky změnila. Vy jste jen fosilie. Bez urážky.

0 0
možnosti
Foto

Osobně si myslím, že už dneska je takové ohromné množství dat, že se nikdo nebude dobrovolně hrabat v těch hromadách elektronického smetí. A růst je exponenciální. I když systémy lze naprogramovat na klíčová slova, na sekvence eventů, na hledání souvislostí, stejně bude muset na konci procesu sedět nějaký analytik. Tisíce jich lze zaměstnat, ale deseti- či statisíce?

Fundamentem je, že ono dolování dat se musí někomu vyplatit - diktátoři mají efektivnější metody a firmy z toho musí mít nějaký profit.

0 0
možnosti
Foto

"Bezkontaktní karta znamená ovšem, že bude možné sledovat pohyb mých peněz. "

Toto neplatí. I když budete mít nečipovanou kartu, jsou Vaše peníze, přesněji Vaše transakce, sledovány. To by musely být čipovány samotné bankovky, abyste měl pravdu. Je jedno, zda se při platbě identifikujete kartou s čipem nebo magnetickou páskou, či dokonce embosovanou pro mechanické čtečky.

0 0
možnosti

Na první pohled to vypadá pochmurně, ale není tomu tak. Já tomu rozvoji fandím. Laicky řečeno s růstem složitosti systémů stoupá pravděpodobnost jejich chybovosti. Snaha provázat všechny systémy do absolutně kontrolovaných systémů povede pouze k tomu, že i v případě malých chyb se budou systémy hroutit. Když se nedostanou k financím na kartách, začnou prostě používat jiné systémy komunikace. Svět se v blízké době vrátí o několik století zpět. Nebo prostě tak blbá civilizace zahyne. Podle mne nevyhnutelné.

0 0
možnosti

Máte pravdu , technicky je to dnes možné. No ještě zlo neovládlo všechno, takže si tu kartu klidně vemte. Několikrát jsem vyzkoušel jestli signál projde peněženkou a vždycky jsem tu kartu musel vyndat, funguje to opravdu jen na minivzdálenost. Až Nás budou chtít opravdu mít pod kontrolou, tak dostaneme občanky s "lepším" RF chipem. A pak to bude zajímavé, jelikož bez občanky nedostanete ani dopis , ani důchod.:-)

0 0
možnosti

Zjevení 13 kap. 16 až 17:A nutí všechny, malé i veliké, bohaté i chudé, svobodné i otroky, aby měli na pravé ruce nebo na čele cejch, aby nemohl kupovat ani prodávat, kdo není označen jménem té šelmy nebo číslicí jejího jména.

Dva tisíce let stará báje anebo pravdivé proroctví? 8-o

1 0
možnosti

Myslím, že se kolem toho dělá zbytečně moc hysterie. Já osobně se ničeho takového nebojím. Jsem naprostá šedá myš. Nikomu nestojím za to, aby mě přes nějaký čip sledoval, že jsem momentálně v prodejně potravin, že jsem na patnáctikilometrové túře v Posázaví nebo že jsem u zubaře. Každý, kdo se nějakého takového sledování bojí, bych se zeptal, zda náhodou není tak trochu ješitný, že si přidává na důležitosti a myslí si, že právě on někomu stojí za sledování.

A pokud mě náhodou nějaký totalitní režim bude chtít doopravdy zlikvidovat, tak na to žádné čipy nebiude potřebovat. Rudolf Slánský visel i bez čipů.

1 3
možnosti

Na Vás ani mně možná nesejde. Ale možná by Vám mohlo být líto Vašich potomků. Neseme za ně zodpovědnost a Vy deklarujete nezodpovědnost.

Otázka nestojí tak, že se nebojíte sledování, ale proč Vás má někdo sledovat. Jestli se cítíte jako králík bez síly a vůle k obraně, je to Vaše osobní věc. Ale všichni lidé takoví nejsou a koncepce totálního bachařství jim vadí. Udělat ze země jednu velkou klec pro všechny živé a mrtvé lidi se může zrodit v pouze totálně uchylné hlavě. A je jich dost. Na druhé straně je tady entropie a ta zachrání vše.

1 0
možnosti

Chmurná budoucnost

0 0
možnosti
  • Počet článků 41
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1866x
Jsem již starší člověk, již od r. 1990 se živím sám jako podnikatel. Rád bych nepsal hlouposti, ale to posoudíte Vy - čtenáři. Těším se na Vaše reakce.

Seznam rubrik