Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Podobne nesmysly, a ze se obcas objevi, resim tak, ze dotycnemu urednikovi napisu dopis (samozrejme viditelne i s kopii na jeho nadrizene), ze jeho pozadavek povazuji za vydirani, a ze uz jsem zacal v tomto smyslu pracovat na TO a na medializaci pripadu, samozrejme s uvedenim vsech konkretnich jmen zodpovednych uredniku. Jeste se nestalo, ze by dany urednik ve veci jakkoliv pokracoval a zacne hrat mrtveho brouka, tedy presne to, co bylo mym cilem. Na uredniky musite vyletet maximalne tvrde od prvni vteriny, jinak zvlci a budou si myslet, ze muzou vsechno. Nikoliv, muzou jen to, co jim dovolime.

0 0
možnosti

Za takové hloupé názory jen 30000,-? To buďte rád, mohl jste dostat víc

0 2
možnosti

J98a37n 77P97a85v35e73l

26. 2. 2014 20:44

Nedávno se mi rozpadly boty. Zlí, hloupí a nezodpovědní výrobci bot schválně vyrobili vadné boty a prodejci na mě zlomyslně čekali aby mi je prodali

0 1
možnosti

Mě se podobné stalo u některých výrobců i úřadů opakovaně, a potom platí přesně to, co jste napsal. Právě teď zjišťuji, že zavírací špendlíky jichž jsem si doplnil zásobu, jsou tak měkké, že vůbec nepropíchnou hustší látku a při nepatrném zatížení se zcela zdeformují. Hloupí, nezodpovědní, zlomyslní = darebáci. Jak kdo.

0 0
možnosti

K67a54r14e73l 59B35o53k

26. 2. 2014 20:34

na výmyšlení nesmyslu, málo fantazie.Rv

1 0
možnosti

A68l50e33n40a 63O14u40z94k84á

26. 2. 2014 19:42

asi nikdo nevykopne nikoho.... jsou ale i úředníci pohodoví a správní a fungují velmi dobře... jenomže těch, co ty nerozumy rozpoznají, je stále málo, nehledě na jejich vedení.... takže.... asi se nic nezmění.. :) :)

0 0
možnosti

Souhlas, bylo by to obtížné. Ale co tak s politiky. Těmi všemi zavedenýmí ze zavedených stran. To by bylo řádově jednodušší. Není-liž pravda?

1 0
možnosti
  • Počet článků 41
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1866x
Jsem již starší člověk, již od r. 1990 se živím sám jako podnikatel. Rád bych nepsal hlouposti, ale to posoudíte Vy - čtenáři. Těším se na Vaše reakce.

Seznam rubrik